در این قسمت شما می‌توانید آپارتمان درخواستی خود با ویژگی‌هایی که مدنظر شماست و در محله‌ای که مورد پسند شماست را ثبت نمایید. پروژه بعدی شرکت رایمون براساس درخواست‌های شما و در محله مورد نظر شما آغاز خواهد شد و شما جزء اولین نفراتی خواهید بود که شرکت برای سرمایه گذاری و یا پیش خرید آپارتمان‌های آن پروژه با آنها تماس می‌گیرد.

در صورتی که تمایل دارید در صنعت ساخت و ساز سرمایه گذاری کنید اما پول یا سرمایه شما به اندازه‌ای نیست که بتوانید به تنهایی اقدام به ساخت یک پروژه کنید، می‌توانید به صورت مشارکتی در پروژه‌های شرکت رایمون سرمایه‌گذاری کنید. وارد لینک این بخش شده و شرایط سرمایه گذاری خود را ثبت کنید.

در صورتی که صاحب ملک کلنگی و یا زمین مناسب برای ساخت و ساز هستید می‌توانید ملک را برای ساخت آپارتمان به صورت مشارکت در ساخت در اختیار شرکت رایمون قرار دهید. در این نوع مشارکت، ملک به عنوان آورده مالک و هزینه‌های ساخت به عنوان آورده سازنده در نظر گرفته می‌شود و آپارتمان‌های ساخته شده به نسبت سهم هریک تقسیم می‌شود.

شما می‌توانید ملک، مصالح و یا خدمات خود را با آپارتمان‌های نوساز و یا خدمات زیر مجموعه‌های شرکت رایمون تهاتر کنید. برای این کار مشخصات ملک و یا مصالح، وسایل و تجهیزاتی که می‌توانید برای ساخت و ساز پروژه‌های شرکت فراهم کنید و یا حتی خدماتی از قبیل قالب‌بندی، خدمات بنایی و … خود را می‌توانید در لینک این بخش ثبت نمایید.

keyboard_arrow_up